خانه / اتصالات پروفیل شیاردار آلومینیوم / قیمت فروش نبشی دیواره دار و ساده اتصالات پروفیل آلومینیوم شیاردار

قیمت فروش نبشی دیواره دار و ساده اتصالات پروفیل آلومینیوم شیاردار

قیمت فروش نبشی دیواره دار و ساده اتصالات پروفیل آلومینیوم شیاردار با قیمتی مناسب توسط سایت اینترنتی فروش این محصول ارائه می گردد.

آلومینیوم فلزی با ویژگی ها و خواص بسیار می باشد که به عنوان فلزی صنعتی شناخته شده است و دارای کاربرد های بسیاری در تولید محصولات مختلف می باشد.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل ها یکی از محصولات تولید شده از آلومینیوم اکسترود شده می باشند که عمده کاربرد این محصول در صنایع متعدد دیده میشود.

بیش از دو سوم نیاز بازار در تولید محصولات مختلف به پروفیل آلومینیوم وابسته است.

پروفیل های آلومینیومی دارای تنوع بسیار می باشند و خریداران می توانند با توجه به نیازشان به پروفیل این محصول را انتخاب نمایند.

تنوع پروفیل ها سبب شده است که استفاده کنندگان در هزینه های خود صرفه جویی کنند و به جای استفاده از چندین محصول تنها از یک محصول استفاده کنند و از سازگاری و کیفیت آن مطمئن باشند.

ویژگی ها و مشخصات پروفیل آلومینیوم

پروفیل ها دارای استحکام کافی می باشند و میتوانند وزن های بالایی را تحمل کنند.

از دیگر مزایای پروفیل آلومینیوم ضد زنگ بودن آن است به گونه ای که در برابر هوا و رطوبت زنگ نمیزند و همچنین قابلیت روکش پذیری دارد.

پروفیل ها دارای قابلیت رنگ پذیری می باشند و در رنگ بندی های بسیار متنوعی موجود می باشند بنابراین مشتریان می توانند پروفیل مورد نیاز خود را در هر رنگ دلخواه سفارش دهند.

پروفیل آلومینیوم شیاردار برای اتصال به یکدیگر و محل مورد نظر با استفاده از قطعاتی مانند پیچ و مهره و نبشی ها به یکدیگر متصل می شوند.

طبقه آلومینیومی

انواع نبشی آلومینیوم

نبشی ها دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر برخی از آنها نام برده شده اند که به بررسی آنها می پردازیم.

  • نبشی ساده
  • نبشی یک طرفه ی دوبل
  • نبشی لچکی دار
  • نبشی دیواره دار

ویژگی ها و مشخصات نبشی ساده و دیواره دار

نبشی آلومینیومی ساده و دیواره دار از دو روش مختلف اکستروژن و دیگری ریخته گری تولید می شوند.

به طور کلی روش های تولیدی و آلیاژ سازی این دو نبشی با یکدیگر متفاوت می باشد. نبشی آلومینیومی دیواره دار دارای کاربرد های غیر صنعتی و سبک می باشد.

نبشی دیواره دار دارای دو دیواره ی کنار هم می باشد که از تنش های زاویه ای در هنگام اتصال دو پروفیل آلومینیوم شیاردار جلوگیری می کند.

نبشی دیواره دار در مقایسه با نبشی ساده دارای ضخامت کمتری می باشد. نبشی دیواره دار و نبشی ساده هر کدام دارای کاربرد های مختلفی در محل های مختلف می باشند.

انواع نبشی ساده و دیواره دار اتصالات پروفیل آلومینیوم شیاردار با کیفیت بالا و در اندازه های گوناگون با بهره گیری از بهترین متریال تولید می شوند و در بازار ارائه می گردند.

قیمت فروش نبشی دیواره دار ساده اتصالات پروفیل آلومینیوم شیاردار

قیمت فروش انواع نبشی آلومینیومی ساده و دیواره دار با توجه به اینکه روش تولید و آلیاژ های آنها از هم متفاوت است کاملا از هم متفاوت می باشد.

قیمت هر کدام از نبشی آلومینیوم دیواره دار و ساده با توجه به عوامل مختلف محاسبه می گردد.

قیمت فروش نبشی آلومینیومی ساده و دیواره دار اتصالات پروفیل آلومینیوم شیار دار توسط سایت اینترنتی فروش برای اطلاع مشتریان قرار داده میشود.

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)

درباره ی modir site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by