خانه / گرد آلومینیومی / قیمت گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 تولید کارخانه اراک

قیمت گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 تولید کارخانه اراک


گرد آلومینیوم

قیمت گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 تولید کارخانه اراک بر اساس قطر و طول شاخه های مختلف با مشخصات فنی مورد نیاز مشخص و در بازار سراسر کشور و نمایندگی های مجاز عرضه می گردد.

از آلیاژهای گروه 2000 معمولا از 2030 و 2024 برای اکستروژن گرد های آلومینیومی استفاده می شود. نوع 2024 بیشتر برای صنایع نظامی و با حساسیت بیشتر کاربرد دارد.

قیمت گرد آلومینیوم 2024

قیمت گرد اکسترود شده از آلیاژ 2024 گران تر از سایر آلیاژ ها است ولی در صورت نیاز و احتیاج به کیفیت استفاده از آن ضروری است.

برای دریافت قیمت روز انواع گرد آلومینیومی کافیست سایز و آلیاژ مورد نظر خود را همراه با مقدار سفارش برای ما ارسال نمایید

فروشنده گرد آلومینیوم آلیاژ 2030 تهران

گرد های آلومینیوم آلیاژ 2030 تولید شده در تهران را می توان از طریق فروشنده های اینترنتی بدون محدودیت های جغرافیایی تهیه و استفاده نمود. این محصول در صنعت ساختمان سازی کاربرد های فراوانی دارد.

استفاده از گرد های آلومینیوم آلیاژ 2030 که در کارخانه های تولید کننده در تهران ساخته می شود در صنعت ساختمان بسیار رایج می باشد.

این محصول با استفاده از آلیاژ های خاص ساخته شده و کاربرد های بسیاری را نیز دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توان با فروشنده های این محصول ارتباط برقرار کرد.

استفاده از روش های اینترنتی در تهیه آلومینیوم کاری بسیار سریع و مقرون به صرفه می باشد. آلومینیوم یکی از فلزاتی است که زمان زیادی از کشف آن نمی گذرد ولی بسیار کاربرد های گسترده ای در همه صنایع به خصوص ساختمان و خودرو دارد.

انواع قطر و وزن های گرد آلومینیومی

خرید گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 اراک

گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 در مرکز خرید اراک وجود می باشد. این محصول با استفاده از فلز مس آلیاژی شده و دارای استحکام و مقاومت بالایی در مقابل حرارت می باشد.

گرد آلومینیوم آلیاژ 2024 در اراک از طریق مرکز فروش معتبر امکان پذیر می باشد. این محصول دارای کاربرد های صنعتی و ساختمانی مختلفی می باشد و می توان از آن برای تولید بسیاری از وسایل استفاده نمود.

این گرد ها دارای قابلیت تراشکاری بوده و می توان از این محصول برای تولید وسایل و قطعات مکانیکی بسیاری را تولید و استفاده نمود. در تولید این محصول از آلیاژ جنس فلز مس استفاده شده است که به آن قابلیت انجام کار های حرارتی و استحکامی را داده است.

آلومینیوم از سنگ معدنی بوکسیت استخراج شده و دارای استفاده فراوانی می باشد. استفاده از این فلز در صنعت روز به روز در حال گسترش است.

ویژگی و خواص آلومینیوم آلیاژ 2024

آنالیز آلومینیوم آلیاژ 2024

خواص مکانیکی آلومینیوم آلیاژ 2024

خواص فیزیکی آلومینیوم آلیاژ 2024

ماشینکاری CNC گرد آلومینیومی

درباره ی modir site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by